Saturday, March 14, 2015

West Point Lighthouse - ウエストポイントライトハウス☆

※3月14日写真を追加しました!

※ 3月13日 写真を掲載いたしました!!
内容も一部修正いたしました。

こんばんは!!
Fun PEI 日本窓口のYaeです(*^_^*)

皆さんお元気ですか?

私は未だに声が枯れることがありますけど、なんとかやってます!!(笑)

さて前回のブログの続きです☆




私達は島で一番高いウェストポイントライトハウスと言う灯台を見るために更に西に向かいます。

灯台の1番上まで登るのはちょっと怖いけれど、上に登った後は皆一様に喜びます。





こではネッシーに似た海の生き物が目撃されたという古い伝説があるんですよ!!

の後、私達はこの灯台を訪ねたという証明書をもらい、そして新鮮な空気を感じる為にビーチに向かいます。



水の塩の匂いを嗅ぎ、ここで日本に持って帰る宝物を探します。ここのビーチは、PEIの中で1番珍しい石を見つけることができる場所なんですよ!!



下、ローリーの原文

We continue west to see the Island's tallest lighthouse. West Point Lighthouse. The climb to the top is a bit scary but everyone is always glad they made it to the top! There is an old legend that says there was a sighting of a sea creature, similar to the Lochness Monster here!

After our climb, we collect our certificates that says we visited this lighthouse and head to the beach to feel the fresh air, smell the salt water and look for treasures to take back to Japan. This beach has some of the most unique rocks on PEI.

Laurie & Yae